Professional PC Articles

Armin Hassanirad Offical Blog

Professional PC Articles

Armin Hassanirad Offical Blog

کتاب آموزش آسان Gmail

نگارش کتاب آموزش آسان Gmail از پاییز سال 1386 آغاز شد و حدودا به مدت سه ماه به طول انجامید. از همان ابتدا، مذاکراتی با موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران در رابطه با چاپ این کتاب صورت گرفت و بنا شد که این کتاب از طریق این ناشر به چاپ برسد. بدین ترتیب این کتاب در مردادماه 1387، یعنی 7 ماه پس از عقد قرارداد به چاپ رسید. در قسمتی از مقدمه مولف این کتاب آمده است:

"یکی از امکانات کمپانی گوگل که افتخار عرضه ابزاری همچون Goolge Search ، Google Earth و ... را در کارنامه دارد سرویس پست الکترونیکی است که کاربران آن را تحت عنوان Gmail می شناسند. این سرویس ایمیل حرفه ای با سرعت قابل توجهی میان کاربران همه گیر شد وتوانست همانند دیگر محصولات این کمپانی توجه گروه زیادی از کارشناسان و تحلیلگران را به خود جلب کند. سرویس Gmail با توجه به طراحی حرفه ای و سنجیده خود نظر گستره وسیعی از کاربران حرفه ای و آماتور را در کنار یکدیگر جلب کرده است و راز موفقیت Gmail نیز در همین مورد خلاصه می شود.

این کتاب با معرفی سرویس Gmail در نظر دارد تا با زبانی ساده و شیوا به آموزش و بررسی این سرویس بپردازد و تمامی بخش های آن را به تفصیل توضیح دهد. بهره گیری از عکس های فراوان در بخش های مختلف کتاب و توضیحات جامع درباره آن ها، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از امکانات سرویس Gmail نهایت استفاده را ببرید."

مشخصات این کتاب به شرح زیر است:

آموزش آسان Gmail

ناشر: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران

نوبت چاپ: اول

تیراژ: 3000 نسخه

قیمت: 1650 تومان

توضیحات: این کتاب مشتمل بر سه فصل است و به کاربر این امکان را می دهد تا با بهره گیری از مطالب ذکر شده به همراه تصاویر متعدد، Gmail را فرا بگیرد. معرفی نرم افزارهایی همچون Outlook Express و Thunderbird نیز Gmail را از منظر دیگری به کاربران معرفی می کند که از نقاط قوت این کتاب است.

برای خرید کتاب می توانید به فروشگاه اینترنتی مجتمع فنی تهران مراجعه نمایید یا با واحد فروش مجتمع فنی تهران با شماره 22094841-021 تماس حاصل فرمایید.

پاورقی مولف: به طور حتم این کتاب عاری از اشتباه نیست. با نظرات خود ما را در بهبود کیفیت این کتاب یاری نمایید.